De salon is mooi ingericht en alles super schoon. Was bij Marit pedicure, is een vriendelijke ,attente en gezellige jonge vrouw!
Ben nu voor tweede keer bij haar geweest en blijf ook bij haar voortaan! Ik zal haar zeker aanbevelen.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Ineke•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Persoonlijk vind ik het heerlijk om naar Marit te gaan. Buiten een het feit dat ze een goede pedicure is vind ik haar geweldig!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Nancy•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Marit is deskundig en werkt zorgvuldig. Is tevens heel vriendelijk en legt uit wat ze gaat doen. Kortom: een heel fijne pedicure.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Marja•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Marit is een vakkundige, attente en vrolijke pedicure