Wat een prettige ervaring! Vriendelijk en professioneel. Top!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Yvonne•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Een aanrader wegens haar vriendelijke grondigheid
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Kim•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Was weer een fijne ervaring, Bedankt Marit!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Martine•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een mooie nieuwe salon heeft Marit! Je voelt je er helemaal thuis. De pedicure was heel goed en netjes afgewerkt met de gellak. Stralende voetjes!!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Stephanie•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Deskundige behandeling binnen de daarvoor
beschikbare tijd.