Marit werkt kundig en secuur. Is heel vriendelijk en vertelt wat ze gaat doen. Ik heb weer mooi geknipte nagels en heerlijk zachte voeten. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Marja•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Marit kan ik aan iedereen aanbevelen voor haar deskundigheid. Ze staat jou vriendelijk te woord waardoor de behandeltijd omvliegt en stopt pas na grondig te werk zijn gegaan. Een echte aanrader!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Kim•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk, doet wat ze belooft en doet geen overbodige dingen.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Coby•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Eerste keer, erg goed bevallen!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Jo•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn voeten hebben in tijden niet zo lekker gevoeld. Eindelijk een goede pedicure! Heel blij mee.