Marit is een gezellige en adequate pedicure…ik zou haar zeker aanbevelen
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Anita•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Marit is heel betrokken en goed in haar werk. Ik had een pijnlijke voet, maar door haar handelen heb ik nergens meer last van. Heel vriendelijk en zeer professioneel.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Ingrid•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Marit is ook heel vakkundig en professioneel.
Het is heel prettig om bij haar je voeten te laten behandelen.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Petra•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn voeten zien er weer goed uit! En heel gezellig gekletst!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Ineke•10 maanden geleden
Geverifieerde review
1e keer geweest. Probleem nagels, en Marit heeft deze uitgebreid behandeld.
Ze heeft steeds uitgelegd wat ze ging doen.
Ik ben erg tevreden en heb een nieuwe afspraak gemaakt