Marit weet precies wat ze doet! Is zeer gastvrij en de pedicure behandeling was super!!!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Annemarie•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Marit was super en ook de ambiance bij Blossom was gewèldig!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Hermien•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Marit heeft mijn voetjes heerlijk behandeld en daarnaast was het super gezellig!
Lekker kopje thee erbij en met heerlijk zachte en verzorgde voeten, met prachtig gelakte nagels ging ik weer naar huis.
Dank je Marit!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Annemarieke•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze heeft het geweldig gedaan. Wist waar ze mee bezig was