super tevreden over deze behandeling. Echt met aandacht behandeld.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Odile•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb weer heerlijke poezelige voetjes nu mn eelt weer alleemaal weg is gehaald. Naast een zorgvuldige behandeling ook heerlijk kunnen kletsen, echt even een uurtje voor mezelf. Bedankt!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Suzanne•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevreden!
Dankjewel Marit!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Linda•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Eindelijk n toppedicure gevonden in Haarlem! Ik kom zeker terug bij Marit!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Karin•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Een absolute aanrader! Marit neemt alle tijd en je voelt je direct zeer welkom. Ze is vakkundig, recht door zee en realistisch. Ik kan Marit zonder enige aarzeling aanbevelen!