Fijn geholpen! Blij dat Jolie naar een nieuwe plek gaat.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Martine•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Marit werkt secuur ,met enthousiasme en met aandacht voor jou als cliënt. Ze zit net in een mooie nieuwe aparte en lichte ruimte in Haarlem Noord.. Prettig die privacy! Dank Marit.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Marieke van der Vegt•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Was mijn eerste bezoek en het voelde meteen goed bij de begroeting door Marit en de eigenaresse. Vriendelijke en gezellige dames. Kom zeker weer terug!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Ineke•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne en goeie pedicure gehad van Marit! Marit is een hele leuke,lieve, grappige vrouw waarbij ik me vanaf moment 1 op me gemak voelde. Ik kom zeker terug