Eleni werkt nauwkeurig, mooi en is erg vriendelijk. We praten heerlijk een uur en ik ga weer met super mooie nagels de deur uit, altijd goed en altijd tevreden
Behandeling door Eleni •Gellak manicure
Cecile•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd Heel erg netjes en mooi!
Behandeling door Eleni •Gellak manicure
Ena•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
fijne salon
Behandeling door Eleni •Pedicure
Marielle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voorafgaand aan de behandeling ben ik goed geïnformeerd over de mogelijkheden. Nagles zijn keurig verzorgd en de lak is perfect aangebracht. Een aanrader.
Behandeling door Eleni •Gellak manicure
Loes•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eleni is een vriendelijke vrouw die weet wat ze doet. Ik kom zeker nog eens terug!