Mijn eerste afspraak bij Eleni, ze komt zeer professioneel over. Zowel haar salon als ín communicatie en benadering. Dat gaf direct een prettig gevoel. Ik kom graag bij haar terug.
Behandeling door Eleni •Pedicure
Linda•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eleni is heel secuur in haar werk!
Behandeling door Eleni •Gellak pedicure
Jarely A.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend vriendelijke en open vrouw. Mooie gellak, met zorg aangebracht.
Behandeling door Eleni •Gellak pedicure
Kirsten•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne nagelsalon! Eleni gaat heel deskundig te werk, ben altijd super blij met mijn nagels als ik hier weer de deur uitloop!
Behandeling door Eleni •Gellak manicure
Jamecia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
This was my second time, Eleni is the best and she is very nice. Im happy!