Sophie knipt met aandacht en precisie. Ik ga nergens anders meer heen!
Styling door Sophie Verburg
Sander•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring bij deze kapper. Vriendelijk en professioneel personeel, geven goed advies en met prachtig resultaat. Happy!
Styling door Sophie Verburg
Femke•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar zit altijd goed als ik hier vandaan kom. Zo geknipt dat het netjes en speels valt, ook als ik mijn haar niet style. En altijd netjes in de verf, soms iets lichter of donkerder passend bij de tijd van het jaar en mijn teint.