Perfect Haarstyling Reviews

De Raam 65, Gouda

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
497 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Prettige sfeer,vriendelijk en er werd goed geluisterd naar wat jij wilde en wat er mogelijk is om met je haar te doen.was blij met het advies en goed geknipt.meteen nieuwe afspraak gemaakt.👍👍👍
Perfect
De sfeer is erg goed , de eigenaresse super enthousiast, betrokken en vakkundig. Er wordt met je meegedacht in het aanpakken van haarprobleempjes. Iris is wat rustiger, vriendelijk en attent. Kortom een fijne zaak .
Kleine kapsalon, vriendelijke sfeer, volop aandacht! Goed geknipt dat is uiteraard het belangrijkste maar dat zit hier helemaal goed!
Ik had mijn haar liever veel meer in laagjes gehad, nu heb ik aan de zijkant allemaal haren met dezelfde lengte in plaats van laagjes rond mijn hoofd zoals ik had gevraagd, en het is nog steeds erg droog, vol dode punten en onkambaar.... er is nauwelijks geknipt boven en aan de zijkanten, alleen aan de onderlengte, dus ik ben niet helemaal tevreden. Graag wil ik het bijgeknipt hebben. Ook is de kleur erg grauw en te licht, en ik vroeg me af of dat met een toner verholpen kan worden.
4
1
4
5
6
53
6