Ik heb Pro Peel gehad, er werd heel goed uitgelegd wat deze peeling doet en hoe het aanvoelt. Daarnaast voelde je de aandacht de hele behandeling door, Marjanne werkt met heel veel liefde voor het vak en heeft zoveel kennis en dat zie je ook in het resultaat. Ze geeft goede adviezen en weet precies wat ik (en mijn huid) nodig heeft. Dank je wel!
wendy•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede persoonlijke begeleiding
Lianne•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima salon en erg fijn geholpen.
Nancy•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Relaxte en fijne behandeling! Weer een lekker gevoel op mijn gezicht