Vandaag een super fijne behandeling gehad! De massage was heerlijk, ik was weer helemaal zen na een drukke dag. Mijn huid is weer stralend en super zacht door de masker en de peeling super blij mee. Ook zijn mijn wenkbrauwen ook weer helemaal mooi. Marjanne doet dit met veel liefde passie en zorg en heeft het hart voor haar vak! Ik zou perfect skin en beauty iedereen aanraden. Ik kom zeker terug!
Elian•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb genoten en het resultaat is geweldig! Dankjewel Brigitte!
Coby•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne, professionele behandeling👍🏻
Thea•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Prettige, doeltreffende behandeling met aandacht uitgevoerd.