Ik heb een french manicure voor mijn nagels laten doen. Het is heel netjes gedaan, ik ben zeer tevreden over het resultaat. De eigenares Vanessa was heel vriendelijk. De salon zag er gezellig en goed verzorgd uit. Zeker de moeite waard om vaker te komen.
Dewi•meer dan 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad, erg vriendelijk en goed geholpen.
Anoniem•meer dan 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Vanessa is a great professional and very hospital host of her salon. I did manicure and pedicure and was more than happy with the results. Would definitely recommmend.
Elena•meer dan 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Even zoeken maar dan een hele fijne behandeling! Aanrader
Marieke•meer dan 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Really good attention, quality products and really professional. Best quality-price in Drn Haag