Amazing as always, had a great time :) Love this salon!
Behandeling door Peggy•Gellak manicure
Carolin•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om weer bij Peggy te zijn!! Los van het feit dat ze super netjes en secuur altijd te werk gaat is het ook altijd erg gezellig. Tot volgende keer weeer!!
Behandeling door Peggy•Gellak manicure
Zara•7 maanden geleden
Geverifieerde review
De beste van Amsterdam😍
Behandeling door LINETTE•Nagelversteviging
Zoë•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Thanks Peggy! Niet voor niets dat jullie top rated zijn!
Behandeling door Peggy•Gellak manicure
Daniëlle•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Love all the colour options, love the atmosphere, and love the results every time