A bit disappointed to be left waiting 15/20mn without even being acknowledged. I understand that things can get busy but at least saying how long you will be delayed would have been appreciated
Behandeling door Peggy•Gellak manicure
S.•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste keer bij Pink Studio, maar zeker niet de laatste! Naast dat Peggy heel aardig is, is het ook schoon in de salon en is mijn rubberbase nog nooit zo goed gedaan! Ook de collega's onder elkaar hebben het gezellig met elkaar en dat is leuk om te zien :)
Behandeling door Peggy•Gellak manicure
Zara•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Nagels weer prachtig! Linette werkt altijd heel secuur waardoor mn gellak zeker 5 weken erop blijft zitten
Behandeling door LINETTE•Gellak manicure
Lisa•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Peggy•Manicure
Aga•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Nails sore after felt rushed I don’t usually have this experience here so hopefully was a one off