I had a great experience at this studio! The staff is super friendly and and the atmosphere was relaxing and clean. They paid close attention to detail, and I’m really happy with the final result. I’ll definitely be coming back!
Behandeling door LINETTE•Gellak manicure
Amarna•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Prachtige, verzorgde salon en supermooi resultaat; ik ben er echt heel blij mee! Een klein glaasje water aanbieden had het helemaal afgemaakt 😉… zeker gezien de prijs. Maar verder: top!
Behandeling door LINETTE•Gellak manicure
Mariska•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Blij met mijn nagels! Dit keer gekozen voor een nieuwe kleur, butter yellow
Behandeling door Peggy•Gellak manicure
Onbekend•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Na 5 weken zaten mijn biab nagels er nog tip en top uit
Behandeling door Peggy•Gellak manicure
Lisa•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd heel blij met mijn nagels en blijft er ook goed en lang op zitten