Krijg al jaren constant complimenten over mijn nagels die worden gedaan door de meiden van Pink!
Behandeling door Peggy•Gellak manicure
Daniëlle•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Peggy did an amazing job with my nails as always
Behandeling door Peggy•Gellak manicure
Natali•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Had een vergissing gemaakt en kwam een uur later. Is mijn fout natuurlijk maar de vriendelijkheid en begrip was ver te zoeken. Er werd geen oplossing of alternatief geboden en vind het ook raar dat ze me niet eens bellen als ik niet naar de afspraak kom. Meedenken is ook geen ding tegenwoordig. Na de 1e keer wilde ik deze salon nog een kans geven. De 1e keer gingen mijn gelnagels namelijk al na 3 dagen afbrokkelen. En na dat ze deze keer gratis geld aan me verdiend hebben, ga ik niet meer terug
Gellak manicure
Mia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Always a great service with Linette, super ✨
Behandeling door LINETTE•Gellak manicure
G.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goede service bij pink studio’s! En een fijne sfeer