Came in with a real big mess to get fixed and it was done wonderfully. I love my nails again :) thank you!
Faye•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn tweede keer hier, omdat ik na de eerste gellak manicure enorm tevreden was. Nu ook weer werd ik met veel zorg en aandacht geholpen, resultaat mag er dus ook weer zijn
Behandeling door Elly
Sanne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden! Erg netjes gewerkt en de shellac blijft lang goed op m’n nagels zitten.
Lotte•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie nagels! Nagels zijn mooi gezet, goede vorm en design. Team heeft oog voor details, vriendelijk en professioneel. Zeker een aanrader
Behandeling door Elly
Thalia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
ik had the manicure basis en helaas waren een aantal nagels met het lakken niet mooi afgewerkt. Toen ik hiervoor terugkwam heeft ze meteen geholpen en het in orde gemaakt.