Sylwia was the best!! She was so nice and was really fun to talk to her! unfortunately one nail chipped 2 days later but i think thats my own fault. Would definitely recommend people to go here and i would for sure go back.
Amarins•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Blijft goed zitten, snel, mooie kleur! Erg blij mee. Helaas 2 randjes bij de nagelriem die net niet mooi zijn gedaan maar c’est la vie!
Behandeling door Elly
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen mooi in shape en kin en bovenlip perfect onthaard!!