Super blij met het resultaat. Ik kan het iedereen aanraden. Dankjewel Denise
Monique•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer heerlijk genoten en met mooie wenkbrauwen de deur uitgelopen.
Bea•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mega blij met mijn wenkbrauwen! Ze stelt je op je gemak, neemt alle tijd en werkt super netjes en hygiënisch. Echt top!”
Mascha•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel erg tevreden. Het is heel mooi gezet en Denise neemt echt de tijd.
Ik zou haar zeker aanbevelen!
Anja•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb vandaag ombre powder brows laten zetten door Denise. Ze neemt ruim de tijd voor je. Ik ben blij met het resultaat. Ze laat je erg op je gemak voelen, hele spontane vrouw.