Uitstekende service, gezellige sfeer en deskundig personeel
Lia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vandaag, net al iedere 3 weken weer een heerlijke behandeling gehad. In de watten gelegd met een cappu haver, anderhalf uur vertroeteld en met een fantastisch paar nagels weer de deur uit. ❤️
J.v.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The hygiene is bad. Nobody guided me ot other customers to wash hands before starting. The gel polish was taken off with acetone… and forcefully poking my nails with metal which hurt and damaged my nails and the skin around it..