Vy was amazing. Nails look perfect and she is extremely nice. Will be back!
Behandeling door Vy
Bea•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Very good treatment from real professionals. Nice shop with pleasant atmosphere.
P.O.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lovely and professional girls, chill atmosphere, a lot of color choices and beautiful nails. Recommend place, will definitely come back.
Behandeling door Vy
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Laat niet hier je BIAB nagels doen. Na 10 dagen scheurde mijn eerste nagel eraf, toen ik terugging naar de salon om het te repareren was de ‘7 dagen garantie tijd’ over en konden ze alleen één nagel voor €10 eu repareren. Ze boden geen excuses aan en de baas/manager (denk ik) was niet vriendelijk