Heerlijk ontspannen sfeer, goed meegedacht met kiezen van een kleur. Als leek zijnde was dit echt waardevol 😀 thanks! Ga zeker een keer terug bij een volgend event.
Lindsy•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super tevreden met mijn nagels!!
Q.F.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige en heel hygienische salon in het rustige deel van de Maasstraat. Echt aanrader! De vorige keer was ik per abuis bij de andere salon in het drukkere deel van de straat terecht gekomen. Een wereld van verschil, in alle opzichten.