Very kind staff, efficient and professional treatment!
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Lovely Paula is the best at waxing, it is painless!
A.R.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontvangst prima door Anna. Behandeling door Klaudia prima en accuraat. Empathisch, luisterde goed naar mijn wensen. Goede interactie. Vriendelijk. Brazilian prima gedaan
U.R.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
ben erg blij met de biab nagels, heel natuurlijke uitstraling, enige was dat ik half uur moest wachten voordat ik aan de beurt was voor mijn afspraak