Great service! My nails look beautiful and she really took the time to make them exactly as I wished. Can absolutely recommend!
E.P.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijn geholpen. Hele mooie salon met kwaliteit service er word ook altijd een drankje aangeboden wat een mooie extra service is.
S.D.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondanks een dubbele boeking kon ik tóch geholpen worden, heel fijn!
I.-.•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Tevreden.
Marianna•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Helaas geen goede ervaring. 35 minuten gewacht, 2 klanten die later binnen kwamen werden eerder geholpen. Ook nog moeten afrekenen voor nagels schoonmaken en uiteindelijk 50 min later zonder gellak weggegaan.