Super lieve dames, relaxte sfeer en oké prijs. Ik kwam voor de BIAB treatment, echter ik betwijfel of deze optimaal is aangebracht. Ik voel hier en daar rageltjes, en er is geen verdikking (bolling) techniek gebruikt wat ik wel gewend ben van andere salons. Nagels voelen nu namelijk wat kwetsbaarder aan dan ik hoopte, maar dat kan met gewenning te maken hebben.
D.F.•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb het als zeer prettig ervaren. Ga hier zeker nog een keer naar toe.
N.R.•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
They were very professional and took time in everything they do😊I love my pride nails!! 🏳️🌈
L.B.•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij mee
V.K.•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Week geleden afspraak geboekt, uit het niets werd de afspraak gewijzigd naar een tijd wat niet mogelijk was. Geprobeerd contact te leggen, geen gehoor. Laatste keer liet gellak al na twee dagen los.