De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
327 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Heel professioneel en heel vriendelijk. Ze doet haar werk heel goed. Ik ben eerst voor mijn moeder en dan voor mijn schoonmoeder geweest. Zo knap dat ze zo natuurlijk mooi wenkbrauwen kan maken.
Super salon raad het zeker aan
Had a great experience getting my eyebrows done for the first time. Angelique was really sweet and did an amazing job
Zoals altijd weer fantastisch mooie wenkbrauwen bij Angelique!
Ik vind deze salon heel goed, en Angelique Is heel erg deskundig en geeft je goed advies. Het is een aanrader om daar je wenkbrauwen te laten doen. Prachtig resultaat!!!
Toon reactie salon...
15
1
15
16
17
44
17