Heel professioneel en heel vriendelijk. Ze doet haar werk heel goed. Ik ben eerst voor mijn moeder en dan voor mijn schoonmoeder geweest. Zo knap dat ze zo natuurlijk mooi wenkbrauwen kan maken.
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Handan•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super salon raad het zeker aan
Behandeling door Angelique•
Wenkbrauwen laminerenToon alles…
Noenoe•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Had a great experience getting my eyebrows done for the first time. Angelique was really sweet and did an amazing job
Behandeling door Angelique•Wenkbrauwen lamineren
Andrea•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer fantastisch mooie wenkbrauwen bij Angelique!
Behandeling door Angelique•Wenkbrauwen lamineren
Marlie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind deze salon heel goed, en Angelique Is heel erg deskundig en geeft je goed advies.
Het is een aanrader om daar je wenkbrauwen te laten doen. Prachtig resultaat!!!
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)