Behandeling door Angelique•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Samantha•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super vriendelijk en schonen zaak ze legt alles uit wat ze gaat doen! Superslim mee
Behandeling door Angelique•Wenkbrauwen lamineren
kibar•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Uitstekende pasvorm van wenkbrauwen en heel natuurlijke kleur
Behandeling door Angelique•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Valeria•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk ontvangen. Overduidelijk ervaren en geeft goede tips. Zeer tevreden met mijn browlift!
Behandeling door Angelique•Wenkbrauwen lamineren
Stephanie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind deze salon een aanrader.
Angelique is proffesioneel en deskundig.
Zij verstaat haar vak goed.
Geeft je goede raad en stelt de klanten op hun gemak.
Irene
Behandeling door Angelique•Wimpers en/of wenkbrauwen verven