Erg fijne behandeling. Angelique luistert goed. Begrijpt wat je persoonlijke wensen zijn. Als je twijfelt is dit de salon om naartoe te gaan. Hele persoonlijke aa pak. Erg blij mee, dankjewel!
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Xavière•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer fantastisch gedaan!!!!!
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Gytha•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een en al top ❤️
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Fleur•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze nam de tijd om mijn wenkbrauwen te doen en was erg gedetailleerd
Behandeling door Angelique•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Angelique neemt haar tijd, bespreekt mogelijkheden en wensen, komt met een duidelijk plan binnen de mogelijkheden. Persoonlijle aanpak. Echt een aanrader!
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)