De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
327 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ze neemt echt de tijd om je zo goed mogelijk te helpen en alles naar jou wens te doen! Ze heeft mijn wenkbrauwen super mooi gedaan.
Toon reactie salon...
Ik ben zo blij met mijn wenkbrauwen. Ik keek enorm op tegen de pijn omdat ik hiervoor twee x ergens anders ben geweest waar ik veel pijn had tijdens de behandeling. Maar dit viel 100% mee, ik heb gewoon geen pijn ervaren. Angelique is geduldig, getalenteerd, eerlijk en een perfectionist waar ik op dat moment heel erg blij mee was. Ze heeft echt super haar best gedaan en ik zal nooit meer ergens anders gaan.
Het was een zeer prettige behandeling met een heel mooi resultaat. Goede sfeer. Angelique stelt je gerust en gaat grondig en secuur te werk.
Echt heel blij mee, Angelique neemt de tijd voor je en luistert goed naar je wensen. Aanrader!
Net zoals de vorige keer heel blij met mijn wenkbrauwen en wimpers! Angelique neemt echt de tijd en doet veel moeite voor het allermooiste resultaat. Aanrader en ik kom zeker terug!
22
1
22
23
24
44
24