De gastvrijheid is groot en ik kreeg een kopje thee aangeboden bij binnenkomst. De salon is netjes en schoon. En de behandeling was heel goed en fijn. En daarna weer een lekker kopje gedronken en rustig bijkomen van de massage voordat ik huiswaarts ging. Dankjewel Mireille.
Behandeling door Mireille•Ontspanningsmassage
Willy•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke massage van Marian. Ze is erg kundig en mijn nek en rug voelden heerlijk!