Een gezellige en professione salon met gezellig personeel die gelijk klaar staan met n kopje koffie
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Lia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed geluisterd naar mijn wensen en fijn advies gehad over eventueel kleuren van mijn haar. Ik heb erg stijl haar en ben perfectionistisch, dus erg blij met de ervaring!