De kapsters die hier werken zijn ontzettend aardig en altijd in voor een praatje. Ze luisteren goed naar wat je wil en knippen nooit zonder te vragen te veel haar af.
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
Juul•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is altijd gezellig en je gaat weer goed gekapt weg
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Lia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Super kapster, zo fijn dat je kan zeggen wat je wilt.
Styling door Brenda•Föhnen / Stylen
Patricia de Weerd•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer vakkundig geholpen door Brenda.
The best there is !!!