Zeer professionele manicure! Mijn nagels zien er prachtig uit en blijven lang mooi. Ik ben heel tevreden en kom zeker terug.☺️
Behandeling door Simona Kavaliauskaite•Nagelversteviging
Alicja•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Amazing master, we were immediately impressed from the first visit, she exceeded our expectations, the nails last a super long time, the choice of colors is large, I definitely recommend her if you are looking for a master who will do her job perfectly
Behandeling door Simona Kavaliauskaite•Gellak manicure
Nemira•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Vorige week mijn eerste keer hier en ik ben fan! De gelnagels zijn superstrak aangebracht: dun, glanzend en precies de nude-roze tint die ik wilde. Na 10 dagen nog geen chipje, voelt natuurlijk aan. Pedicure was heerlijk: voeten zacht, eelt netjes weg, gelak houdt lang ! Hygiënisch, vriendelijke service en prima prijs-kwaliteit. Kom zeker terug!
Behandeling door Simona Kavaliauskaite•Gellak manicure