Per toeval kwam ik bij Puck terecht, omdat mijn eigen pedicure niet kon. Ik heb een zeer prettige behandeling bij Puck gekregen, ze stelt je direct op je gemak. Ze heeft een prachtige salon met mooi uitzicht waar je helemaal zen van wordt. Aanrader!
Behandeling door Puck•Pedicure
Marieke •2 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad, hygiënisch, klantvriendelijk en een super resultaat! Ik kom er snel weer!