Ik word hier altijd goed geholpen. Ik maak altijd een afspraak voor het knippen van mijn haar. Mijn haar wordt dan gewassen, geknipt en ik ga netjes gestyled de deur weer uit.
Styling door Chirine•Vrouwen knippen
Gloria•12 maanden geleden
Geverifieerde review
You have to wait even though you have booked the appointment,further hair wash is just wetting your hair and not upto
Expectations
Styling door Felicia•
Meisjes knippenToon alles…
Veena•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn, vriendelijk! Heel goed geknipt, love it!
Styling door Chirine•Vrouwen knippen
Vlada•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig opgemaakt! Like always..
Behandeling door Samra•Make-up
Laila•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecte deal! Ik heb krullend haar en Chirine gaf me geweldige tips om het te onderhouden :)