Gezellige plek met vrolijke meiden en jongens. Altijd goed knippen voor een scherpe prijs 👍
Mannen knippen
Marco Bult•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden.
Vrouwen knippen
Elles•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Echt top!
Styling door Stephanie•Mannen knippen
Mitch•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom eigenlijk nooit in deze salon maar ik kon niet snel bij m’n eigen kapper terecht en ben zodoende hier beland . Stephanie heeft mij heel goed geknipt , was er erg blij mee 👌! En ze gaf ook goede ( styling ) tips 👍. Dus misschien tot ziens 😊✌️.
Styling door Stephanie•Vrouwen knippen
Esmee•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn 1ste keer bij Randy is erg goed bevallen. Erg attent en met aandacht geknipt.
Kom graag weer!
Francis