Randy is an expert stylist who is always a pleasure to see. Niels (I'm not sure of the spelling) at the salon is also friendly and helpful. I recommend this hair salon wholeheartedly.
Styling door Randy•Vrouwen knippen
MSL•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer fijn advies gekregen, en een fijne kapperservaring
Styling door Stephanie•Vrouwen knippen
Marieke•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om hier te zijn en geknipt te worden
Vrouwen knippen
Marieke•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn ervaring is al jaren top ,ze luisteren naar je wat je wil . Kleuren die ze gebruiken zijn top en kunnen heel mooi verfen Top kappers 👍