Nelleke was amazing, she is a great hairdresser and I recommend her to anyone in Rotterdam.
Styling door Nelleke Groen•Mannen knippen
Hugo•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapper, top geknipt!
Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Haarstyliste Kelly heeft me een nieuw kapsel gegeven: speelse bobline met schuine pony en m'n massieve haar lekker uitgedund. Hiermee kom ik goed voor de dag met sollicitatiegesprekken. 😃
Nelleke kwam ook nog een praatje met me maken. Gezellige dames, die goed luisteren en je beter advies geven. Echte aanrader!!!
Vrouwen knippen
Dianne•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd perfect geknipt en gekleurd! Ben heel blij mee. Tot volgende maand!