Dit was mijn derde bezoek aan deze salon. Naast de vakkundigheid en de tijd die er voor de behandeling wordt uitgetrokken, is er een fijne en warme sfeer. Het maakt dat ik me welkom en gezien voel!!
Behandeling door Sophie•Nagelversteviging
Annemieke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn om een afspraak online te kunnen maken. Mooie en nieuwe zaak. Vriendelijk personeel, vakkundig en professioneel.
Behandeling door Fara•Gezicht threaden
D•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super kan het iedereen aanrader
Facials / Gezichtsbehandelingen
Elly•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lisa was very friendly and informed me well
Behandeling door Imane•Gellak manicure
Gizem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette, gezellige salon met kundige en vriendelijke medewerkers.