Behandeling door Tanden bleken- Stoel 1•Tanden bleken
Lina Dunya•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekend ik kom graag terug
Behandeling door Nikki•Gezicht threaden
Lucy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie, nieuwe salon. Hele vriendelijke werknemers. En de bahandeling die ik had was ook super fijn! Ze zetten net het extra stapje om er een ultieme ervaring van te maken.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Senna•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Enorm tevreden, manicure wordt zorgvuldig en hygiënisch gedaan. Gellak heel mooi en secuur. Er wordt meegedacht, ik had een kleur gekozen en er waren nog meer varianten op deze kleur die ze liet zien. Fijne sfeer in de salon, heel vriendelijk!
Behandeling door Sophie•Gellak manicure
Susan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The best ever!!
Behandeling door Brow & Lash Expert•Gezicht threaden