Heerlijke massage gehad. 50min waren zo om. Alleen jammer dat na zn tijd al een praktijk te hebben, we geen nl konden praten. Voelt toch altijd (voor mij)wat comfortabeler.
Behandeling door Monta•Zweedse massage
Diana•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn man en ik gaan nu regelmatig naar Monta omdat hij uiterst vakkundig is. Je geeft aan waar je last van hebt en hij pakt dat aan inclusief de aangehechtingen. Heel vakkundig.