Ik was niet erg onder de indruk van de salon zelf maar Kelly heeft mij zeer professioneel en vriendelijk geholpen. Door haar service zal ik toch overwegen om mogelijk nog een behandeling af te nemen.
Afslankbehandeling
CHIQUITA•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗 helemaal tevreden
Afslankbehandeling
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
😊😊
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)
Archana•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het personeel is uitzonderlijk behulpzaam, vriendelijk, professioneel en hartelijk. Je voelt je snel op je gemak. Absolute aanrader!
Vrouwen harsen - bikinilijn
reina•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastic pedicure dont look further come to this salon.