Altijd fijn om terug te komen bij dit clinic! Kalme sfeer en aardige collega's!
Vrouwen harsen
Andromeda•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
🎉🎉
Manicure
Catalina•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
We hebben een heerlijke duo-wellness behandeling gehad. De rugmassage was echt geweldig, gezichtsbehandeling prima en de pedicure/manicure ook goed. Fijn, vriendelijk personeel. Bedankt!