Ik ben altijd blij door de Botox behandeling van Caroline! Ze is hele lieve vrouw en doet haar werk heel professioneel! 😀
Behandeling door Carolina•Injectables
Lina•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer vriendelijke en professioneel vakkundig
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)
Kasita•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige zaak erg behulpzaam, erg vriendelijk en meedenkend
Pedicure
DORIEN•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige medewerkers. Weten waar ze mee bezig zijn. Mijn huid is enorm op geknapt al na 2 dagen en mijn wenkbrauwen zijn perfect gedaan. Nemen de tijd voor je. Ik kom zeker terug.