Stelt kinderen echt op hun gemak en ze worden altijd netjes geknipt.
Styling door Sevim•Kinderen knippen
Dionne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer kundig, rustig en mooi geknipt. Erg blij mee
Behandeling door Sevim•
Vrouwen knippenToon alles…
Dionne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service!
Styling door Sevim•Kinderen knippen
Peker•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Onze zoon Semmy van 6 moest even wennen in het begin maar Faik zorgde er snel voor dat Semmy zich op zijn gemak voelde. Hij gaf hele waardevolle tips, mooi kapsel geknipt en vervolgens zijn wij met een grote glimlach en lolly weggegaan! Tot snel!