Faik is erg vriendelijk en hij laat mij altijd op mijn gemak voelen. Hij werk erg professioneel en de zaak is zeer verzorgd. Al en al een hele fijne ervaring en altijd een mooi resultaat.
Behandeling door Sevim•Vrouwen harsen - gezicht
Roya
•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Faik en mijn 2 puber zonen ook
Faik is vakkundig! Het is altijd gezellig in de salon. Het voelt voor ons als thuis komen
Ik zou zeggen probeer het zelf een x
Styling door Sevim•
Vrouwen knippenToon alles…
Vito•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
goede ervaringen
Behandeling door Sevim•Wenkbrauwen - threaden
Nourhouda•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Sevim•Mannen knippen
Cristiano•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige kapper, ga er al mijn hele leven en ben nooit teleurgesteld