Prachtige ruimte om even tot rust te komen. Behandeling is super fijn en goed. Leuk en vriendelijk personeel.
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon is zeer vakkundig, professioneel en schoon. Al het personeel is super getalenteerd en ook nog eens super vriendelijk! Echt een aanrader voor iedereen.
Behandeling door Anie
Laura•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke salon. Prachtige plek en zeer vriendelijke medewerkers.
Behandeling door Cynthia
Lisa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Genoten van een heerlijke gezichtsbehandeling met aansluitend een rustgevende en ontspannende massage