Ik heb echt genoten van mijn foot spa bij Sterre. Ze nam echt de tijd om alles zorgvuldig te verzorgen. Ik was helemaal zen! En ben super tevreden met mijn gellak. Sterre je bent een toppertje!
Behandeling door Sterre
Misha•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijn. Veel te kort!
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything was 100% good!
Behandeling door Indy
Brigita•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Rustige en sfeervolle salon. Ik was meteen relaxed. Hele fijne ochtend gehad met manicure, massage en voetmassage. Zeker nog eens!